Różnicę między amatorską a profesjonalną...
Otwierając serwis opon, musisz przede wszystkim...
Czy Twój Ford musi być wyposażony w podkład uszczelniający? Zima jest surowa i wpływa na podwozie Twojego samochodu. Autobutler zaleca, aby zabezpieczyć samochód przed atakami rdzy spowodowanymi przez sól drogową oraz mokrą i mroźną zimę. Zabieg na podwoziu jest dość obszerny i powinien być przeprowadzony w warsztacie, który specjalizuje się w tym zadaniu
.Autobutler zbadał średnią cenę ochrony przed rdzą dla samochodów marki Ford. Cena za zabieg zabezpieczenia antykorozyjnego obejmuje wszystkie modele i wszystkie zadania wykonywane przez warsztaty zrzeszone w Autobutler.
Średnia cena za uszczelkę podwozia Forda: 565 funtów
Wszyscy mówią o soli, która rozprzestrzenia się na drogach jako o wielkim winowajcy, jeśli chodzi o rdzę w samochodzie. Jednak w rzeczywistości badania wykazują, że sól tylko pogarsza ataki rdzy o 25%.
Większość ludzi może nie wiedzieć, że Twój samochód będzie rdzewiał przez cały rok. Zmieniające się temperatury i kondensacja pary wodnej to dobre warunki do rozwoju rdzawych plam.
Cena impregnacji Twojego Forda różni się w zależności od rodzaju impregnatu i pory roku.
Kliknij powyżej, aby uzyskać wycenę. Aby zapewnić przejrzystość i niezbędny przegląd, oferty są sporządzane w formie pisemnej i przesyłane bezpośrednio do Twojej skrzynki pocztowej. Pomaga to zapewnić, że otrzymasz swój nadchodzący zabieg podszywania po uczciwej cenie.
Wszystkie samochody są fabrycznie zabezpieczone przed rdzą. Tak samo jest z Twoim Fordem. Jednakże, gdy eksperci zalecają, abyś poddał swojego nowego Forda obróbce i zabezpieczył go przed rdzą, dzieje się tak dlatego, że fabryczna obróbka nie jest wystarczająca.
Wynika to z prostego faktu, że wszystkie samochody przed opuszczeniem fabryki otrzymują ten sam rodzaj zabezpieczenia antykorozyjnego. Jednak szczególnie w krajach skandynawskich i północnych częściach Europy samochody są bardziej podatne na ataki rdzy.
Tak więc, choć może się wydawać, że jest to duży wydatek, często opłaca się go ponieść w dłuższej perspektywie, jeśli samochód jest zabezpieczony przed rdzą i jeśli podwozie jest poddawane okresowym zabiegom.
Większość producentów i warsztatów samochodowych zaleca, aby podwozie było poddawane zabiegowi uszczelniania w odstępach 2-3 letnich, ale ostatecznie to sposób jazdy i konkretny model Forda
decydują o tym, jak często samochód wymaga uszczelniania.W razie wątpliwości zapytaj w lokalnym warsztacie, zanim wyślesz samochód do specjalistycznego warsztatu zajmującego się ochroną przed rdzą.
Aby zmniejszyć opór wiatru i ograniczyć zużycie energii, wiele nowoczesnych samochodów wyposażonych jest w podwozia z płyt z tworzywa sztucznego. Doświadczenie pokazuje jednak, że w tych zagłębieniach pod samochodem łatwo gromadzi się wilgoć i słony brud. Stwarza to optymalne warunki do powstawania rdzy.
Ataki rdzy niszczą karoserię samochodu, skracają żywotność części mechanicznych, takich jak przewody hamulcowe i wahacze.
W przypadku konieczności zabezpieczenia Forda przed rdzą zaleca się oddanie samochodu do specjalistycznego warsztatu, zamiast samodzielnego wykonywania tej czynności.
Jeśli chcesz mieć pewność, że zabezpieczenie antykorozyjne zostanie wykonane prawidłowo, wybierz jeden z uznanych warsztatów, który podlega wyrywkowym kontrolom np. z Autobutlera.
Pokrywa:
Cała kabina, wnętrze, kierownica, dywaniki, dźwignia zmiany biegów, fotele itp. pokryte są matami plastikowymi i papierowymi.
Sposób przygotowania:
Zdejmowane są różne pokrywy, osłony wewnętrzne itp. i mechanik wierci otwory potrzebne do tego, aby ochrona antykorozyjna wniknęła we wszystkie zagłębienia. Cały proces odbywa się zgodnie z procedurą natryskową właściwą dla danego modelu samochodu.
Mycie i czyszczenie:
Podwozie jest czyszczone pod wysokim ciśnieniem w celu pozbycia się soli i brudu. Luźne powłoki, w tym płatki rdzy, są zeskrobywane. Podłoga wagonu jest sprawdzana pod kątem poważnych nalotów rdzy.
Suszenie:
Pojazd jest suszony gorącym powietrzem i jest gotowy do obróbki.
Procedura natryskowa:
Podwozie i wnęki są spryskiwane środkiem antykorozyjnym. Otwory po spryskaniu są zatykane, a samochód jest pozostawiony do wyschnięcia.
Zabieg Underseal może zatrzymać lub spowolnić proces rdzewienia. Z reguły warsztaty oferują również specjalne zabiegi dla samochodów z zaawansowanymi atakami rdzy. W przypadku stwierdzenia korozji na samochodzie, przed wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego należy jednak naprawić uszkodzenia w warsztacie blacharskim.
Jako zwykły kierowca, wiele osób łatwo się myli w związku z wieloma technicznymi terminami, które dotyczą zabezpieczenia antykorozyjnego. Obróbka ubytkowa, obróbka całkowita, obróbka podwójna i obróbka specjalna. Co to tak naprawdę oznacza? Proszę się nie martwić. Specjalistyczne warsztaty zajmujące się ochroną antykorozyjną doradzą, jak właściwie należy postępować. Pamiętaj, aby poprosić o pisemną dokumentację zalecanej obróbki.
Dla wielu kierowców dodanie haka holowniczego do pojazdu jest przydatnym akcesorium. Istnieją...
Czytaj więcejIle kosztuje wymiana sprzęgła w Renault? 12 czerwca...
Czytaj więcejMontaż haka holowniczego w samochodzie Peugeot 08...
Czytaj więcej