Różnicę między amatorską a profesjonalną...
Otwierając serwis opon, musisz przede wszystkim...
Pasek rozrządu to nie wszystko, co drogie, a jednak może to być półkosztowna sprawa, aby wymienić
pasek rozrządu. Dzieje się tak dlatego, że w niektórych przypadkach może to być trudne i czasochłonne zadanie, aby uzyskać pasek off i dopasować nowy pasek rozrządu.Praca jest największym wydatkiem, dlatego ważne jest, aby sprawdzić stawki godzinowe warsztatów
, ponieważ mogą występować ogromne różnice.Zbadaliśmy średnią cenę wymiany paska rozrządu w Peugeot. Cena obejmuje wszystkie modele
Peugeot i jest oparta na ofertach, które warsztaty przedstawiły użytkownikom naszego portalu warsztatowego.Cena średnia | Min - max | |
---|---|---|
£ 394 | £ 303 - £ 498 | Uzyskaj ofertę |
Ceny opierają się na wszystkich ofertach przesłanych za pośrednictwem autobutler.pl i mogą zawierać błędy lub się różnić. Proszę utworzyć zlecenie, jeśli chcesz otrzymać szczegółową ofertę dla swojego samochodu.
Otrzymaj wszystkie oferty na piśmie w Autobutler. W ten sposób można łatwo porównać warsztaty zarówno pod względem ceny, opisu zakresu zadania, a także przeczytać, co inni użytkownicy mają do powiedzenia
o swoich doświadczeniach z serwisowaniem samochodu w warsztatach.W ten sposób pomagamy Państwu w prosty i łatwy sposób znaleźć najlepszy warsztat
w danej cenie.Pasek rozrządu w Twoim Peugeocie kontroluje współpracę między tłokami i zaworami. Pasek rozrządu jest więc jedną z najważniejszych funkcji silnika.
Pasek jest wykonany z mocnej gumy, która w końcu ulega zużyciu. Oznacza to, że może się kruszyć, strzępić i pękać na powierzchni.
Zużyty pasek rozrządu należy w porę wymienić
. W przeciwnym razie istnieje ryzyko jego zerwania podczas jazdy, co może spowodować poważne uszkodzenie zaworów i tłoków silnika. W najgorszym przypadku zakres uszkodzeń może wymagać wymiany całego silnika.Dlatego warto zlecić kontrolę i ewentualną wymianę paska rozrządu w swoim Peugeocie, zanim sprawy przybiorą zły obrót.
Kiedy wiadomo, że nadszedł czas na wymianę paska rozrządu?
Z reguły w książce serwisowej samochodu znajduje się informacja, ile kilometrów musi przejechać samochód, aby pasek został wymieniony. Jeśli jednak kupiliśmy używany samochód, a poprzedni właściciel nie przestrzegał tych zaleceń, to nawigujemy bez kompasu.
Dlatego warto porozmawiać z warsztatem
i zlecić mechanikowi sprawdzenie paska.Jeśli samochód jest raczej unieruchomiony, pasek rozrządu może z czasem stać się sztywny. Powinien on pozostać miękki i elastyczny, dlatego tak ważne jest, aby właściciele samochodów z niewielkim przebiegiem wymieniali pasek rozrządu w regularnych odstępach czasu.
Ogólna zasada mówi, że pasek należy wymieniać zwykle po przejechaniu około 120 000 km lub co 4-5 lat w zależności od przebiegu.
Wreszcie, cała jazda powinna odbywać się bez szarpnięć. Jeśli z komory silnika słychać pisk lub piski, często w połączeniu z ruszaniem samochodu, jest to znak, że pasek rozrządu jest zużyty i należy go wymienić.
Dla wielu kierowców dodanie haka holowniczego do pojazdu jest przydatnym akcesorium. Istnieją...
Czytaj więcejIle kosztuje wymiana sprzęgła w Renault? 12 czerwca...
Czytaj więcejMontaż haka holowniczego w samochodzie Peugeot 08...
Czytaj więcej