Różnicę między amatorską a profesjonalną...
Otwierając serwis opon, musisz przede wszystkim...
Pasek rozrządu to nie wszystko, co drogie, a jednak może to być półkosztowna sprawa, aby wymienić
pasek rozrządu. Dzieje się tak dlatego, że w niektórych przypadkach może to być trudne i czasochłonne zadanie, aby uzyskać pasek off i dopasować nowy pasek rozrządu.Praca jest największym wydatkiem, dlatego ważne jest, aby sprawdzić stawki godzinowe warsztatów
, ponieważ mogą występować ogromne różnice.Zbadaliśmy średnią cenę wymiany paska rozrządu w Peugeot. Cena obejmuje wszystkie modele
Peugeot i jest oparta na ofertach, które warsztaty przedstawiły użytkownikom naszego portalu warsztatowego.Cena średnia | Min - max | |
---|---|---|
£ 394 | £ 303 - £ 498 | Uzyskaj ofertę |
Ceny opierają się na wszystkich ofertach przesłanych za pośrednictwem autobutler.pl i mogą zawierać błędy lub się różnić. Proszę utworzyć zlecenie, jeśli chcesz otrzymać szczegółową ofertę dla swojego samochodu.
Otrzymaj wszystkie oferty na piśmie w Autobutler. W ten sposób można łatwo porównać warsztaty zarówno pod względem ceny, opisu zakresu zadania, a także przeczytać, co inni użytkownicy mają do powiedzenia
o swoich doświadczeniach z serwisowaniem samochodu w warsztatach.W ten sposób pomagamy Państwu w prosty i łatwy sposób znaleźć najlepszy warsztat
w danej cenie.Pasek rozrządu w Twoim Peugeocie kontroluje współpracę między tłokami i zaworami. Pasek rozrządu jest więc jedną z najważniejszych funkcji silnika.
Pasek jest wykonany z mocnej gumy, która w końcu ulega zużyciu. Oznacza to, że może się kruszyć, strzępić i pękać na powierzchni.
Zużyty pasek rozrządu należy w porę wymienić
. W przeciwnym razie istnieje ryzyko jego zerwania podczas jazdy, co może spowodować poważne uszkodzenie zaworów i tłoków silnika. W najgorszym przypadku zakres uszkodzeń może wymagać wymiany całego silnika.Dlatego warto zlecić kontrolę i ewentualną wymianę paska rozrządu w swoim Peugeocie, zanim sprawy przybiorą zły obrót.
Kiedy wiadomo, że nadszedł czas na wymianę paska rozrządu?
Z reguły w książce serwisowej samochodu znajduje się informacja, ile kilometrów musi przejechać samochód, aby pasek został wymieniony. Jeśli jednak kupiliśmy używany samochód, a poprzedni właściciel nie przestrzegał tych zaleceń, to nawigujemy bez kompasu.
Dlatego warto porozmawiać z warsztatem
i zlecić mechanikowi sprawdzenie paska.Jeśli samochód jest raczej unieruchomiony, pasek rozrządu może z czasem stać się sztywny. Powinien on pozostać miękki i elastyczny, dlatego tak ważne jest, aby właściciele samochodów z niewielkim przebiegiem wymieniali pasek rozrządu w regularnych odstępach czasu.
Ogólna zasada mówi, że pasek należy wymieniać zwykle po przejechaniu około 120 000 km lub co 4-5 lat w zależności od przebiegu.
Wreszcie, cała jazda powinna odbywać się bez szarpnięć. Jeśli z komory silnika słychać pisk lub piski, często w połączeniu z ruszaniem samochodu, jest to znak, że pasek rozrządu jest zużyty i należy go wymienić.
Kiedy dni stają się coraz krótsze, a za oknem zaczyna robić się chłodno, można być...
Czytaj więcejW dzisiejszych czasach, gdy mobilność jest kluczem do naszej codzienności, nie możemy pozwolić...
Czytaj więcejDla wielu kierowców dodanie haka holowniczego do pojazdu jest przydatnym akcesorium. Istnieją...
Czytaj więcej